Autotalo Laakkonen haki ratkaisua tavoittaa yritysautoasiakkaansa korona-aikana, jolloin tapahtumien järjestäminen ei ollut livenä mahdollista.
Suunnittelimme yhdessä yritysautoilun LaakkonenAamuLIVE-tapahtuman, joka lähettettiin suorana livestriimi-lähetyksenä YouTube-kanavan kautta. Tapahtuma oli menestys kohderyhnän katsojamäärillä mitattuina sekä palutteena, joka saatiin Laakkoselta.
Madmix suunnitteli ja toteutti tapahtuman kutsuista itse live-lähetykseen. Kohderyhmälle lähetettiin kutsu tapahtumaan, johon kuvattiin tilaisuutta tiisaava video. Tapahtuman suunnittelu ja käsikirjoitus olivat myös Madmixin käsialaa. Tapahtuman kuvaamisesta ja suorastalähetyksestä myös vastasimme.
Tapahtumalla Laakkonen halusi puhutella yritysautoasiakkaitaan ja samalla lähetys toimi myös 60-vuotiaan Laakkosen juhlalähetyksenä.
LaakkonenAamuLIVEn Madmix toteutti yhdessä tapahtumatuottaja Venue Finlandin kanssa.