The Blog

HARRI HARAKKA – LEFFASTA LÖYTYI OIKEA KOHDERYHMÄ

admin Esitellyt Hommat, Petrin hommat

Ekoeriste
04/02/2021

Markkinointikumppanimme Ekoeristeen haasteena on tavoittaa perheellisiä ihmisiä, jotka asuvat omakotitalossa. Aktiivisen google- ja somemarkkinoinnin jatkeeksi päätimme lähestyä ongelmaa toisesta kulmasta.

Kauan odotettu Frozen 2 -elokuva oli tulossa ensi-iltaan ja tartuimme elokuvateatterin tarjoukseen pre-roll -mainontaan. Kohderyhmä oli juuri oikea. Tässä elokuvassa käy perheelliset, jotka käyttävät rahaa viihtymiseen. Tästä yleisöstä löytynee myös lisäeristämisellä mahdollista ekologisista ja taloudellisista hyödyistä kiinnostuneita.

Tavoitteena oli luoda spotti, joka sopii elokuvan teemaan ja jättää muistijäljen perheen isälle, äidille ja jopa lapselle. Elokuvaa ennen kärsimättömät perheen pienimmät voivat käydä keskustelua aiheesta samalla kun pyytävät äitiä avaamaan makeispussin.


Katso homman video: